Page 37 - sinerji_s44_14042022_kucuk_pdf
P. 37
mek; öncelikle ve özellikle insan kaynağımıza sadece kalemin ucuna hapsedilmiş çocuklar ye-
bu hedefi verip, yeni nesillerin bu hedef doğ- rine çok yönlü açıyla kendisini fark etmesi sağ-
rultusunda yetişmeleri için, Alptemoçin-Bekler lanıyor. Amacımız iyiliği çocuğun içinde geliş-
Eğitim ve Endüstriyel Gelişim Vakfı olarak, maddi tirmek. Sadece buradan aldığıyla değil, aldığını
destekten yoksun, üstün nitelikli çocuklarımızın vermeyi öğrenen, ileride başkanın elini tutacak
endüstriyel hayata katılabilmeleri için doğru çocuklar. Dolayısıyla evrensel değerlerle yetişen,
yönlendirilmeleri adına onlara destek olacak ve çevresini düşünen, nesiller hedefleniyor. İyilikle-
kapsamlı rehberlik hizmeti sunacağız.” rin çoğalması gerekiyor. İyilik bilginin zekatı diye
yola çıkarsak gönüllüklerin çoğaltılması, fark
Alptemoçin-Bekler Eğitim ve Endüstriyel Geli-
şim Vakfı’nın çalışmaları ile ilgili bilgi veren Vakıf edilmesi gereken çocukların doğru zamanda
Müdürü Arife Koman, vakfın kuruluş amacının fark edilmesi için el ele tutuşmamız gerekiyor.
maddi destekten yoksun başarılı öğrencilere ve Bu çalışmaların tüm ülkemize yayılacak şekle
üstün yetenekli öğrencilere dönüştürüleceği büyük bir
yol açmak, gidebildikleri proje hayal ediyorum. Hiçbir
kadar yanlarında olmak çocuk karanlıkta kalmasın.
olduğunu söyledi. Hepimiz her çocuğu doğ-
ru zamanda fark edelim.
Kime destek verileceğinin Çok yönlü ve yüreklerine
yönetim kararı ile belirlen- dokunularak yetiştirilecek
diğini kaydeden Koman, çocuklar, yürekle beyni
“İlkokul, ortaokul, lise ve buluşturduğumuz ço-
üniversite öğrencilerimize cuklar. Çevresiyle mutlu,
4 alanda burs veriyoruz. Ço- huzurlu, barış içerisinde ama ba-
cukların karne notları, üni- versi- şarının peşinde yetişecek çocuklar. Bunun için
telilerin transkriptleri belli ortalamayı tutuyorsa, hepimizin sorumluluğu var.”
bu kez de karşımıza alıp bilgiler talep ediyoruz.. Vakıf bünyesinde verilen eğitim ve atölyeler ise
Öğrenciye yapıyoruz yatırımı. Yeter ki çocuk öğ- şunlar:
renme hevesiyle başarılı olsun” diye konuştu.
Robotik Kodlama Eğitimleri, Çevre ve Bilim Atöl-
AMACIMIZ İYİLİĞİ ÇOCUĞUN yeleri, Web Geliştirme Eğitimleri, Ahşap Tasarım
İÇİNDE GELİŞTİRMEK Atölyeleri, 3D Kalem Atölyeleri, Proje Okur-Ya-
Koman, şöyle devam etti: zarlığı, Resim Eğitimi, Müzik-Ritim Eğitimi, Kitap
Kulübü.
“Destek olunca, öğrencilerin nasıl geliştiğini
büyük bir mutlulukla görüyoruz. Ayaklarının Vakıf, Bize Emek Verenler ve Duygusal Dayanık-
üzerinde duran, özgüveni gelişmiş çocuklar de- lılık projelerini hayata geçirirken, İl Milli Eğitim
diğimiz gerçek kimlikler ortaya çıkıyor. Burada, Müdürlüğü iş birliğiyle mesleki ve teknik lise öğ-
rencilerine yönelik CNC eğitimleri başlattı.
BOSİAD SİNERJİ / Ocak - Mart 2022 35