Page 27 - Sinerji s12
P. 27

Bursa  Organize  Sanayi  Bölgesi’ndeki  mo-  nelimizi korumak ve daima doğru hammaddeyle   Sektörde sizi rakiplerinizden ayıran en
        dern  tesislerinde  faaliyetini  sürdüren  ye-  çalışarak üretimimizi güvence altına almak amaç-  önemli unsur nedir?
        mek sektörünün önemli firmalarından Me-  larımızı oluşturdu. Hedefimiz, tüm özel ve kamu   Bizi biz yapan müşteriyle sürekli iletişim içinde
        kaş  Yemek’in İşletme Müdürü Esra Öztürk   kuruluşlarındaki değerli müşterilerimize güven   olmamız, sorunlara çabuk çözümler bulmamız
        Kuyu, önemli hedeflerle yola çıktıklarını,   oluşturarak sağlıklı, besleyici, hijyenik ve her şey-  ve sorunların sebebini bilip bir daha yaşamamak
        geçen süre içerisinde de bu hedeflere ulaşa-  den önemlisi yiyenlerin yaşamına renk ve mut-  için alınması gereken önlemleri uygulamamız ve
        rak sektörün örnek gösterilen firmalarından   luluk katacak yemekler sunmaktır. Bugün şöyle   sürekli takibini sağlamamız. Sektörümüz hizmet.
        olduklarını söyledi. Kuyu, müşteriyle sürekli   bir durup baktığımızda; her geçen gün gelişen,   Bizim işimiz hata götürmez. Her gün aynı he-
        iletişim halinde olduklarını da kaydederek,   büyüyen ve sektöründe örnek gösterilen Mekaş   yecanla, hevesle, hırsla, motivasyonla çalışmak
        “Biz aylık, üç aylık hedeflerden çok, sürekli   Yemek’in bir ütopyayı gerçeğe dönüştürdüğünü   zorundayız.  Bunu  başardık.  Bizi  biz  yapan  şey
        büyümek ve gelişmekle ilgileniyoruz. Ken-  görüyoruz.                    öncelikle insana verdiğimiz değerdir. Farkımız
        di adımıza daha da fazla büyümeyi hedef-                                 mükemmeliyetçi oluşumuz. Bu yüzden bizi tercih
        liyoruz. Yeni açılacak olan tesislerimizle bu                            edenler hiçbir zaman pişman olmayacaktır.
        hedefimiz çok yakında gerçeğe dönüşecek.
        Geleceğe yönelik hedeflerimiz başkalarıyla
        değil, kendimizle yarışmak ve kalitemizden                                  “GELECEKTEN UMUTLUYUZ”
        ödün vermeden büyümektir” dedi.                                          Mekaş’ı gelecekte konumlandırmayı planla-
                                                                                 dığınız nokta neresidir? Hedefleriniz neler-
        Öncelikle firmanızın kuruluşu, sektördeki                                dir?
        konumu  hakkında  bilgi  verebilir  misiniz?                             Gelecekten umutluyuz. İnançlı olmak ve pozitif
        Firmanızda hangi aşamalardan geçerek şu                                  düşünmek başarıya giden yolu aydınlatan bir
        anda bulunduğunuz konuma geldiniz?                                       fener gibidir. Biz aylık, üç aylık hedeflerden çok,
        Yolculuğumuz 1985 yılında yerinde üretimle                               sürekli büyümek ve gelişmekle ilgileniyoruz. Ken-
        başladı. 1994 yılında mutfaktan taşımaya geçildi                         di adımıza daha da fazla büyümeyi hedefliyoruz.
        ve 2003 yılından bu yana da  Bursa Organize Sa-                          Yeni açılacak tesislerimizle de bu hedefimiz çok
        nayi Bölgesi’ndeki tesislerimizde faaliyetlerimize                       yakında gerçeğe dönüşecek.
        devam ediyoruz. Müşteriye kaliteli hizmet sun-                           Geleceğe yönelik hedeflerimiz, başkalarıyla değil
        mak bilinciyle yola çıktık. Yenilikçi, yaratıcı olmak,                   kendimizle yarışmak ve kalitemizden ödün ver-
        hizmet  sektörünün  sorunlarına  hızlı  çözümler                         meden büyümektir. Daha fazla kurum ve kurulu-
        üretmek, her zaman müşterinin tedarikçisi değil                          şa hizmet götürmek adına işletmemizi ve üretim
        çözüm ortağı olabilmek, attığımız tüm adımlarda                          hacmimizi büyütüyoruz.
        etik davranmak, yasaları, devleti, tüketiciyi, perso-

                                                                                                        BOSİAD SİNERJİ / Mayıs - Haziran 2015  25
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32