Page 27 - Sinerji s12
P. 27
Bursa Organize Sanayi Bölgesi’ndeki mo- nelimizi korumak ve daima doğru hammaddeyle Sektörde sizi rakiplerinizden ayıran en
dern tesislerinde faaliyetini sürdüren ye- çalışarak üretimimizi güvence altına almak amaç- önemli unsur nedir?
mek sektörünün önemli firmalarından Me- larımızı oluşturdu. Hedefimiz, tüm özel ve kamu Bizi biz yapan müşteriyle sürekli iletişim içinde
kaş Yemek’in İşletme Müdürü Esra Öztürk kuruluşlarındaki değerli müşterilerimize güven olmamız, sorunlara çabuk çözümler bulmamız
Kuyu, önemli hedeflerle yola çıktıklarını, oluşturarak sağlıklı, besleyici, hijyenik ve her şey- ve sorunların sebebini bilip bir daha yaşamamak
geçen süre içerisinde de bu hedeflere ulaşa- den önemlisi yiyenlerin yaşamına renk ve mut- için alınması gereken önlemleri uygulamamız ve
rak sektörün örnek gösterilen firmalarından luluk katacak yemekler sunmaktır. Bugün şöyle sürekli takibini sağlamamız. Sektörümüz hizmet.
olduklarını söyledi. Kuyu, müşteriyle sürekli bir durup baktığımızda; her geçen gün gelişen, Bizim işimiz hata götürmez. Her gün aynı he-
iletişim halinde olduklarını da kaydederek, büyüyen ve sektöründe örnek gösterilen Mekaş yecanla, hevesle, hırsla, motivasyonla çalışmak
“Biz aylık, üç aylık hedeflerden çok, sürekli Yemek’in bir ütopyayı gerçeğe dönüştürdüğünü zorundayız. Bunu başardık. Bizi biz yapan şey
büyümek ve gelişmekle ilgileniyoruz. Ken- görüyoruz. öncelikle insana verdiğimiz değerdir. Farkımız
di adımıza daha da fazla büyümeyi hedef- mükemmeliyetçi oluşumuz. Bu yüzden bizi tercih
liyoruz. Yeni açılacak olan tesislerimizle bu edenler hiçbir zaman pişman olmayacaktır.
hedefimiz çok yakında gerçeğe dönüşecek.
Geleceğe yönelik hedeflerimiz başkalarıyla
değil, kendimizle yarışmak ve kalitemizden “GELECEKTEN UMUTLUYUZ”
ödün vermeden büyümektir” dedi. Mekaş’ı gelecekte konumlandırmayı planla-
dığınız nokta neresidir? Hedefleriniz neler-
Öncelikle firmanızın kuruluşu, sektördeki dir?
konumu hakkında bilgi verebilir misiniz? Gelecekten umutluyuz. İnançlı olmak ve pozitif
Firmanızda hangi aşamalardan geçerek şu düşünmek başarıya giden yolu aydınlatan bir
anda bulunduğunuz konuma geldiniz? fener gibidir. Biz aylık, üç aylık hedeflerden çok,
Yolculuğumuz 1985 yılında yerinde üretimle sürekli büyümek ve gelişmekle ilgileniyoruz. Ken-
başladı. 1994 yılında mutfaktan taşımaya geçildi di adımıza daha da fazla büyümeyi hedefliyoruz.
ve 2003 yılından bu yana da Bursa Organize Sa- Yeni açılacak tesislerimizle de bu hedefimiz çok
nayi Bölgesi’ndeki tesislerimizde faaliyetlerimize yakında gerçeğe dönüşecek.
devam ediyoruz. Müşteriye kaliteli hizmet sun- Geleceğe yönelik hedeflerimiz, başkalarıyla değil
mak bilinciyle yola çıktık. Yenilikçi, yaratıcı olmak, kendimizle yarışmak ve kalitemizden ödün ver-
hizmet sektörünün sorunlarına hızlı çözümler meden büyümektir. Daha fazla kurum ve kurulu-
üretmek, her zaman müşterinin tedarikçisi değil şa hizmet götürmek adına işletmemizi ve üretim
çözüm ortağı olabilmek, attığımız tüm adımlarda hacmimizi büyütüyoruz.
etik davranmak, yasaları, devleti, tüketiciyi, perso-
BOSİAD SİNERJİ / Mayıs - Haziran 2015 25