Page 55 - Sinerji_s23
P. 55
“Proje bazlı dış mekân aydınlatma çözümleri ne önemli bir yer edinme hedefinde olduklarını konularda AR-GE çalışmaları gerçekleştiriyoruz.
üretiyoruz. Seçilen alanlar için en efektif aydın- açıklayan Bayrak, “Geneli inşaat firmaları, oteller Elsisan’ın yıllara varan tecrübe ve altyapısını
latma çözümleri nelerdir, enerjiden tasarruf ede- ve belediyeler olan müşterilerilerimiz, mekânla- kullanarak daha güçlü ve uzun ömürlü ürünler
rek nasıl daha verimli ve aynı zamanda görsel rına değer katacak ve mimarinin bir parçası ola- üretiyoruz. Lampeti markasının kurumsal kimli-
bir aydınlatma sunabiliriz konusuna odaklandık. cak ürünler talep ediyorlar. Bu noktada Lampeti ğinde ve tasarımlarımızda yansıttığımız sadelik,
Bünyesinde yer aldığımız Elsisan AŞ’nin mühen- markası olarak onlara armatürün gövde tasarımı ürünlerimizi doğru ve net bir şekilde tanıtabil-
dislik ve sanayi tecrübesi ile tasarım bakış açımızı ve aydınlatma modülü kısmında mekânlarına meyi hedefleyerek yaptığımız bir tercih. Müşteri-
bir araya getirdik. Lampeti markası ile özdeşleş- özel çözümler sunuyoruz. Armatürün kullanı- lerimiz ile buluşma imkânı yakaladığımız fuarlar-
tirdiğimiz tasarım ve mühendislik çözümlerimiz lacağı alanı en doğru aydınlatacak ışık kaynağı da da aldığımız yorumlar bize bu konuda doğru
ile kısa sürede piyasada kendi markamıza has gücünü ve rengini belirliyoruz, ardından bu ışık yolda ilerlediğimizi gösterdi.”
bir çizgi oluşturduk. Şu anda üretimimizin yüz- kaynağını efektif şekilde lensler ile yönlendirerek
de 80’i yurtiçi müşterilerimize hizmet vermekte. istenilen alanı aydınlatması konularında kendile-
Bundan sonraki dönemde en temel hedefimiz rine özel çözümler sunuyoruz” dedi. SIRADA YÜKSEK SOKAK
ihracata odaklanmak olacak. İhracatımız olma- AYDINLATMA ARMATÜRLERİ VAR
yan ülkelerin pazarlarında yer edinebilmek için Enerji tasarrufu ve efektif aydınlatma kullanımın-
gerekli olan belgelendirme adımlarını atmaya “ÜRÜNLERİMİZDE SADELİĞİ da sundukları ürünler ile tercih edilen global bir
başladık. Şu anda ihracatta Ortadoğu’ya odak- BENİMSEDİK” marka olmak istediklerini vurgulayan Emre Bay-
lanmış durumdayız ve Irak, Ürdün ve Birleşik “Ürünlerimizde tasarımın görsel etkileyiciliğinin rak, “Halihazırda duvar aplikleri aydınlatma direk-
Arap Emirlikleri’nde distribütörlüklerimiz var. ve aydınlatma tekniğinin eşit seviyede müşteri- leri ve dekoratif aydınlatma direkleri kategorile-
Bunu önümüzdeki dönemde Avrupa pazarına lerimize aktarılmasını istedik” diyen Bayrak şun- rine hitap etmekteyiz. Önümüzdeki dönemde
taşımak öncelikli hedeflerimiz arasında.” ları kaydetti: kurmayı planladığımız teknik aydınlatmaya yö-
Global anlamda “bespoke production” tabiri ile “Böylece ürünlerimizde kullandığımız materyal- nelik test laboratuvarları ile birlikte endüstriyel
anılan, yani kişiselleştirilebilen ürün çözümleri ler ve üretim proseslerini müşterilerimize doğru alana hitap eden yüksek sokak aydınlatma ar-
sunan aydınlatma firmaları pazarında kendileri- bir şekilde aktarmayı hedefledik. Müşterilerimi- matürleri kategorisine de hitap edeceğiz” dedi.
zin ürün seçimlerini doğru şekilde yapabilme-
si için ürünlerimizin dayanıklılığı ve içerisinde
kullanılan materyaller konusunda kendilerini
bilgilendirmeye hassasiyet gösteriyoruz. Ultravi-
yole ışığa, korozyona, sıcağa, soğuğa, yağmura
ve toza karşı dayanıklı ürünlerin tercih edilmesi,
enerji tasarrufu kadar önemli bir konu. İçindeki
elektronik komponentlerde de doğru ve uzun
vadeli çözümlerin tercih edilmesi gerekiyor. Bu
BOSİAD SİNERJİ / Mayıs - Haziran 2017 53