Page 30 - Sinerji39
P. 30
röportaj / Mekaş Yemek
Ben bu işin severek ve değer vererek yapılabi- bulunuyor. Son yıllarda hızlı bir gelişim ve büyü- belirlediğimiz hedeflere ulaşmak için çalışmaları-
lecek bir iş olduğuna inanıyorum. Ve işe sadece me gösteren bu sektördeki şirketler, hem merkez mızı sürdürüyoruz.
ticari olarak da bakmamanız lazım. Mekaş olarak mutfakları hem de yerinde yemek üretimleri ile Bugünün gerçeği pandemi ve pandemiden do-
sektördeki diğer firmalarla bugüne kadar hep toplu yemek hizmetini üretimden pazarlama ve layı yakın gelecekte paketli ürünlere geçmemiz
dostane ilişkiler kurduk. Evet, belki rakibiz ama servise kadar başarıyla sürdürüyor. gerektiğini artık daha fazla hissediyoruz. Bizler
onlar bize değer katan rakipler. Bu yüzden ticari YENİ YOL HARİTASI HAZIR… de uzun raf ömrü olan, ambalajlı ürünlere yönel-
tarafta da etik davranmaktan asla vazgeçmedik.
Şirketinizi gelecekte konumlandırmayı mek üzere çalışmalar da yapıyoruz. Birçok çeşit
Toplu yemek sektörünün bugün Bursa’da planladığınız nokta, hedefleriniz nelerdir? içinden kişinin seçerek istediğini alabileceği bir
ulaştığı konumu ve sektörün geleceğini na- sistem. Bugün kültürümüze yabancı olsa da önü-
sıl görüyorsunuz? Bugünün yoğun rekabet ortamında önceliğimiz; müzdeki sürecin artık bu şekilde şekilleneceğini
mevcudumuzu koruyarak, kalite ve standardı düşünüyorum. Yakın gelecekte insanlar eskisi
Bursa, yemek sanayi sektöründe Türkiye’de tek- otomasyon ile birleştirip tüketiciye ulaşmak. Ka-
nolojiyi en yoğun kullanan; kalite ve güven ile di- liteli tedarikçi, eğitimli ve güvenilir personel ile gibi toplu olarak yemekhanelere giremeyecekler.
ğer şehirlere göre ilk sıralarda yer alıyor. Kısacası dijital medyayı da yolumuza ışık tutarak, uzun 3’lü, 4’lü menüler konuşulmayacak, belki iki kap
Bursa, bu sektörde çıtayı yükselten bir konumda soluklu devam eden bu hizmet yolculuğunda, yenilecek ama kişi sevdiğini ve istediğini yiyecek.
Kuru fasulyeyi ister pazartesi isterse de cuma
günü yiyebilecek. Bilinçli tüketimin sektörü yön-
lendireceği alanın bu olacağını düşünüyorum.
Müşterilerinizin güvenini daha fazla kazan-
mak ve maliyet dostu çözümler geliştirmek
üzerine neler yapıyorsunuz?
Müşterinin güvenini daha fazla kazanmak, bu
sektördeki çok önemli konulardan bir tanesi.
Eğer bu güveni sağlayıp sürdürülebilir kılamaz-
sanız, tercih edilme noktasında birden geri pla-
na düşebiliyorsunuz. Bu yüzden biz de börekten
baklavaya kadar birçok ürünü, bünyemizde bu-
lunan tecrübeli aşçı kadromuzla, hatta yöresel
ustalarımızla ki bizim Gaziantep’ten gelen bir
28 BOSİAD SİNERJİ / Ekim - Kasım - Aralık 2020