Page 57 - Sinerji 40. Sayı
P. 57

firma / Üçge




























            ÜÇGE Toplum Sağlığı İçin


            iCu Markalı Ürünlerini Pazara Sundu




           ÜÇGE, antimikrobiyal özelliği ile en çok dokunulan yüzeylerdeki tüm mikrobikleri  %99,9
           oranında yok eden yeni markası iCu’yu ve lansman ürününü tanıttı. iCu markalı ürünler, toplum
           sağlığı için güvenli temas alanı sağlayarak tüm sektörlerin ihtiyacına cevap verecek yenilikçi bir
           çözüm olarak pazara sunuldu.

        ÜÇGE tüm sektörlere yönelik yeni ürünler kazan-  lıyor  ve  2  saat  içinde  %99,9’unun  öldürülerek   geçirdik. Market arabası sapı ürününün yanı sıra,
        dırmaya devam ediyor. iCu markası ile ilgili açık-  yok edilmesine destek oluyor. iCu markasına sa-  perakende sektörü için ürün çeşitliliğimiz yoğun
        lama yapan ÜÇGE Pazarlama Satış  Yönetmeni   hip ürünlerimiz, ABD Çevre Koruma Ajansı (EPA)   temas noktası olan sipariş toplama arabaları
        Murat Kurtçu “Tüm dünyayı etkisi altına alan Co-  standartlarında olan Antimikrobiyal Metaller   sapları, giyinme kabinleri kolları gibi ürünleri de
        vid19 pandemi süreciyle birlikte hijyen alanında   sınıfından alaşımlar kullanılarak imal edilmekte-  kapsıyor. Hem toplum sağlığı hem de güvenli ve
        da yeni alternatif arayışları ve yönelimler artmış   dir. iCu aynı zamanda, üniversite laboratuarında,   hijyenik bir alışveriş deneyimi açısından bizlere
        durumda. Biz de bu sorumluluk bilinci ile top-  ürünleri test edilerek belgelenen tescilli marka-  ve sektör markalarına büyük sorumluluk düşü-
        lum sağlığına yönelik projelere odaklandık ve   mızdır” dedi.            yor. Bu kapsamda görüştüğümüz müşterilerimiz
        ÜÇGE tarafından yenilikçi bir anlayış ile geliştiril-                    tarafından büyük ilgi gören ürünlerimizi, alışveriş
        miş hijyenik ürün markası iCu ortaya çıktı. İnsan-                       mağazalarında yakın bir zamanda görmeye ve
        lar iCu markasını gördükleri her noktada temas                           deneyimlemeye başlayacağız. iCu ürünlerimizi,
        alanlarına güvenle dokunabilecekler” dedi.                               müşterilerimize; üretim esnekliği, ürün çeşitliliği
           iCu yüzeyindeki mikrobiklerin                                         ve avantajlı fiyatlarla sunuyoruz” dedi.
               %99,9 unu yok ediyor                                              Kurtçu “iCu aynı zamanda kullanım alanı olarak

        iCu markasına sahip ürünlerin, içeriğindeki özel                         tüm sektörlerde kapı kolları, mobilya aksesuar-
        alaşım ile güvenli temas noktaları sağladığının                          ları, merdiven korkulukları gibi pek çok temas
        altını çizen Kurtçu  “Genellikle sağlık tesisleri,                       noktası ürünleri de kapsayacak bir ürün gamı ile
        hastaneler, market ve mağazalar, oteller, okullar,                       tüm işletmelerin sağlık ve hijyen kapsamındaki
        özel ve kamu kuruluşları, toplu ulaşım araçları   Güvenli temas noktası için iCu  ihtiyaçlarına da çözüm üretiyor.”dedi.
        gibi sirkülasyonun ve ortak temasın yoğun oldu-  Kurtçu, iCu markasının lansman ürünü hakkında   iCu; toplum sağlığına yönelik
        ğu alanlarda, dokunarak kolayca yayılan birçok   da  açıklamada  bulundu “Perakende  sektörüne   “sosyal sorumluluk” için
        virüs, bakteri ve mikroba maruz kalıyoruz. Yoğun   kırk beş yıldır mağaza ekipmanları ve depo raf   önemli bir yatırım
        şekilde kimyasal dezenfektan kullanımına yöne-  sistemleri alanında hizmet veren bir firma olarak   Kurtçu; işletmelerin iCu markasına sahip ürünler
        liyoruz ya da bir şekilde temas etmek zorunda   yaptığımız anket ve araştırmalarda mağaza ve   ile gerçekleştirecekleri yatırımın, özellikle top-
        kalıyoruz. iCu markalı ürünlerimizde kullanılan   marketlerde insanların en çok tedirgin olduğu   lum sağlığına yönelik sosyal sorumluluk kapsa-
        özel alaşım, insan teması ile üzerinde oluşan en   temas noktalarının alışveriş arabaları olduğunu   mında, marka imajına ve bağlılığına destek ola-
        tehlikeli mikrobikleri bile temas itibarıyla geçen   gördük. Bundan yola çıkarak iCu markasının   cak bir yatırım olarak da artı değer katacağının
        her dakika, artan oranda hemen öldürmeye baş-  lansman  ürününü  market  arabalarında  hayata   altını çizdi.


                                                                                                         BOSİAD SİNERJİ / Ocak - Şubat 2018  55
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62