Page 57 - Sinerji 40. Sayı
P. 57
firma / Üçge
ÜÇGE Toplum Sağlığı İçin
iCu Markalı Ürünlerini Pazara Sundu
ÜÇGE, antimikrobiyal özelliği ile en çok dokunulan yüzeylerdeki tüm mikrobikleri %99,9
oranında yok eden yeni markası iCu’yu ve lansman ürününü tanıttı. iCu markalı ürünler, toplum
sağlığı için güvenli temas alanı sağlayarak tüm sektörlerin ihtiyacına cevap verecek yenilikçi bir
çözüm olarak pazara sunuldu.
ÜÇGE tüm sektörlere yönelik yeni ürünler kazan- lıyor ve 2 saat içinde %99,9’unun öldürülerek geçirdik. Market arabası sapı ürününün yanı sıra,
dırmaya devam ediyor. iCu markası ile ilgili açık- yok edilmesine destek oluyor. iCu markasına sa- perakende sektörü için ürün çeşitliliğimiz yoğun
lama yapan ÜÇGE Pazarlama Satış Yönetmeni hip ürünlerimiz, ABD Çevre Koruma Ajansı (EPA) temas noktası olan sipariş toplama arabaları
Murat Kurtçu “Tüm dünyayı etkisi altına alan Co- standartlarında olan Antimikrobiyal Metaller sapları, giyinme kabinleri kolları gibi ürünleri de
vid19 pandemi süreciyle birlikte hijyen alanında sınıfından alaşımlar kullanılarak imal edilmekte- kapsıyor. Hem toplum sağlığı hem de güvenli ve
da yeni alternatif arayışları ve yönelimler artmış dir. iCu aynı zamanda, üniversite laboratuarında, hijyenik bir alışveriş deneyimi açısından bizlere
durumda. Biz de bu sorumluluk bilinci ile top- ürünleri test edilerek belgelenen tescilli marka- ve sektör markalarına büyük sorumluluk düşü-
lum sağlığına yönelik projelere odaklandık ve mızdır” dedi. yor. Bu kapsamda görüştüğümüz müşterilerimiz
ÜÇGE tarafından yenilikçi bir anlayış ile geliştiril- tarafından büyük ilgi gören ürünlerimizi, alışveriş
miş hijyenik ürün markası iCu ortaya çıktı. İnsan- mağazalarında yakın bir zamanda görmeye ve
lar iCu markasını gördükleri her noktada temas deneyimlemeye başlayacağız. iCu ürünlerimizi,
alanlarına güvenle dokunabilecekler” dedi. müşterilerimize; üretim esnekliği, ürün çeşitliliği
iCu yüzeyindeki mikrobiklerin ve avantajlı fiyatlarla sunuyoruz” dedi.
%99,9 unu yok ediyor Kurtçu “iCu aynı zamanda kullanım alanı olarak
iCu markasına sahip ürünlerin, içeriğindeki özel tüm sektörlerde kapı kolları, mobilya aksesuar-
alaşım ile güvenli temas noktaları sağladığının ları, merdiven korkulukları gibi pek çok temas
altını çizen Kurtçu “Genellikle sağlık tesisleri, noktası ürünleri de kapsayacak bir ürün gamı ile
hastaneler, market ve mağazalar, oteller, okullar, tüm işletmelerin sağlık ve hijyen kapsamındaki
özel ve kamu kuruluşları, toplu ulaşım araçları Güvenli temas noktası için iCu ihtiyaçlarına da çözüm üretiyor.”dedi.
gibi sirkülasyonun ve ortak temasın yoğun oldu- Kurtçu, iCu markasının lansman ürünü hakkında iCu; toplum sağlığına yönelik
ğu alanlarda, dokunarak kolayca yayılan birçok da açıklamada bulundu “Perakende sektörüne “sosyal sorumluluk” için
virüs, bakteri ve mikroba maruz kalıyoruz. Yoğun kırk beş yıldır mağaza ekipmanları ve depo raf önemli bir yatırım
şekilde kimyasal dezenfektan kullanımına yöne- sistemleri alanında hizmet veren bir firma olarak Kurtçu; işletmelerin iCu markasına sahip ürünler
liyoruz ya da bir şekilde temas etmek zorunda yaptığımız anket ve araştırmalarda mağaza ve ile gerçekleştirecekleri yatırımın, özellikle top-
kalıyoruz. iCu markalı ürünlerimizde kullanılan marketlerde insanların en çok tedirgin olduğu lum sağlığına yönelik sosyal sorumluluk kapsa-
özel alaşım, insan teması ile üzerinde oluşan en temas noktalarının alışveriş arabaları olduğunu mında, marka imajına ve bağlılığına destek ola-
tehlikeli mikrobikleri bile temas itibarıyla geçen gördük. Bundan yola çıkarak iCu markasının cak bir yatırım olarak da artı değer katacağının
her dakika, artan oranda hemen öldürmeye baş- lansman ürününü market arabalarında hayata altını çizdi.
BOSİAD SİNERJİ / Ocak - Şubat 2018 55